0919-1213970

سوالی دارید؟ تماس بگیرید

021-1234567

جوس رایپ ویپ تنباکو قهوه

RIPE VAPES VCT CAFE Juice 60ml

ویژگی های محصول

جویس رایپ ویپز تنباکو کاستارد قهوه RIPE VAPES VCT CAFE

ترکیبی دلچسب و بی‌نظیر از رایحه تنباکو و دسر خامه ای کاستارد، در کنار عطر دل‌انگیز وانیل و قهوه را در جویس وی سی تی کافی رایپ ویپز تجربه کنید.

تومان500.000
تومان

ضمانت ارسال سریع

اورجینال باش

امکان خرید حضوری

دسترسی اسان

تضمین اصالت کالا

واقعی!

پشتیبانی تا 9شب

ساعت 11 تا21

توضیحات

نقد و بررسی جوس رایپ ویپ تنباکو قهوه RIPE VAPES VCT CAFE:

جوس رایپ ویپ تنباکو قهوه، که از ترکیب تنباکوی تلخ همراه با شیرینی کاستارد و عطر و طعم قهوه ساخته شده، یکی از پرطرفدار‌ترین ایجوس‌های کمپانی معتبر آمریکایی رایپ ویپز ripe vapes است. ویپینگ جویس وی سی تی کافی، نیاز شما به نیکوتین را رفع کرده و تجربه طعمی گرم، شیرین و تنباکویی را به شما هدیه می‌دهند.


با برند رایپ ویپز آشنا شوید

برند رایپ ویپز یکی از محبوب ترین تولید کنندگان جویس ها و سالت نیکوتین ها در بین ویپر هاست ، که دلیل آن هم این است که فرمول های ساخت آنها به صورت دستی تست می شوند. از این رو Ripe Vapes جوایز و مدال های زیادی را کسب کرده است .

جویس های رایپ ویپز جزو جویس های محدودی هستند که پس از تولید آن ها، زمانی حدود یک ماه در زیر خاک می مانند که بطور کامل به عمل بیاید.


در هنگام کشیدن ، طعم بد احساس می کنید؟

۱. ممکن است به دلیل سوختن و یا اتمام عمر کویل شما باشد.

۲. اگر از کویل نو و استفاده نشده استفاده می کنید، لازم است قبل از استفاده و بعد از پر کردن جویس ، حدود ده دقیقه صبر کنید تا جویس ، کاملا جذب کویل شود.

۳. همچنین ، ممکن است تنظیمات ویپ شما مناسب One Hit Rocket Man نباشد.


پیش از مصرف جویس ، تکان دهید

جویس ها از مواد مختلفی مثل گلیسیرین گیاهی ، پروپیلین گلیکول ، نیکوتین مایع و طعم دهنده های مختلفی تولید می شوند. و پس از مدتی ، روی هم انباشه خواهند شد. به منظور تجربه ی بهتر هنگام ویپینگ ، همواره پیشنهاد می کنیم تا پیش از پر کردن جویس .کدر تانک و کارتریج خود ، جویس خود را به خوبی تکان دهید.


توجه کنید : کلیه محصولات موجود در (پاد تک) دارای ضمانت اصالت کالا هستند .و شما می توانید با خیالی آسوده. کلیه محصولات اورجینال  RIPE VAPESرا در فروشگاه خریداری کنید.هر کدام از محصولات رایپ ویپز دارای QR کد یکبار مصرف میباشد که شما میتوانید داخل سایت رایپ ویپز اصالت محصول را چک کنید.

توضیحات تکمیلی

نیکوتین

, , ,

برند

رایپ ویپ

برند

رایپ ویپ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جوس رایپ ویپ تنباکو قهوه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Cart
Your cart is currently empty.
گزارش قیمت مناسب‌تر
جوس رایپ ویپ تنباکو قهوه