0919-1213970

سوالی دارید؟ تماس بگیرید

021-1234567

جوس رایپ ویپ تنباکو کارامل

RIPE VAPES VCT CARAMEL Juice 60ml

ویژگی های محصول

جویس تنباکو خامه وانیلی، یکی از پرطرفدار ترین جویس های کمپانی معتبر آمریکایی رایپ ویپز Ripe Vapes است. این جویس از ترکیب تنباکوی تلخ، همراه با شیرینی دلپذیر خامه و رایحه فوق العاده وانیل ساخته شده است. ویپینگ جویس وی سی تی، نیاز شما به نیکوتین را رفع کرده و تجربه طعمی گرم، شیرین و تنباکویی را به شما هدیه می‌دهند.

تومان500.000
تومان

ضمانت ارسال سریع

اورجینال باش

امکان خرید حضوری

دسترسی اسان

تضمین اصالت کالا

واقعی!

پشتیبانی تا 9شب

ساعت 11 تا21

توضیحات

خرید جوس رایپ ویپ تنباکو کارامل

جوس رایپ ویپ تنباکو کارامل یک جویس از ترکیب سه مورد تلخی تنباکو، شیرینی خامه و عطر جذاب وانیل که در کل طعمی گرم و شیرین را برای شما تولید میکند. این طعم میتواند شما را برای مدت طولانی راضی نگه داشته و از کشیدن آن خسته نخواهید شد. برند تولید کننده آن هم رایپ ویپز است که در صنعت جویس حرفهایی برای گفتن دارد. برای خرید و مشاهده انواع جویس رایپ ویپز کلیک کنید.

جویس تنباکو کارامل وانیل رایپ ویپز، طعمی تنباکویی و شیرین دارد و می تواند برای ویپر هایی که به طعم تنباکو علاقه دارند، بسیار جذاب باشد. شما می توانید جویس تنباکو کارامل وانیل رایپ ویپز اصل را از ما در فروشگاه آکو ویپ خریداری کنید، و از طعم و کیفیت بی نظیر این محصول لذت ببرید.

پیشنهاد – جویس قهوه رایپ ویپز

اگر به طعم خالص قهوه علاقه دارید جویس قهوه رایپ ویپز یکی از بهترین انتخاب ها است. این جویس از ترکیب طعم شیرین کیک و خامه، طعم مطبوع قهوه و دارچین ساخته شده است و جزو دسته جویس‌های دسری محسوب میشود. برند رایپ ویپز جزو بهترین سازندگان جویس دنیا است و کیفیت محصولات آن بینظیر است.

کمپانی رایپ ویپز

رایپ ویپز (Ripe Vapes) یک شرکت تولید کننده جویس و سالت نیکوتین آمریکایی است که در سال 2013 تاسیس شد. این برند طعم های بسیار جذاب و متفاوت میوه ای، خنک، تنباکویی و دسری را تولید کرده است.

جویس ویپ چیست و تفاوت آن با سالت نیکوتین

جویس ویپ مایعی است که در دستگاه های ویپ استفاده می شود. این مایع حاوی نیکوتین، پروپیلن گلیکول، گلیسیرین گیاهی و طعم دهنده است. جویس ویپ نسبت به سالت، نیکوتین پایین تری دارد، پس برای افراد قلیانی مناسب است.

شما می توانید مایع جویس را در مخزن دستگاه ویپ خود بریزید و از طعم و بخار زیادی که تولید میکند، لذت ببرید. سالت نیکوتین نوعی مایع حاوی نیکوتین است که برای استفاده در دستگاه پاد سیستم طراحی شده است. این نوع نیکوتین نسبت به نیکوتین معمولی که در سیگار ها یافت می شود، غلظت بالاتری دارد و راحت تر جذب بدن می شود.

به همین دلیل، می تواند برای افرادی که به دنبال ترک سیگار هستند جذاب باشد، چون می تواند به آنها کمک کند تا نیکوتین مورد نیاز خود را بدون نیاز به کام های عمیق و مکرر دریافت کنند.

آیا نیکوتین جویس یک عدد ثابت است؟

خیر، شما می توانید انواع مختلف ایجویس را با غلظت نیکوتین متفاوت خریداری کنید. میزان نیکوتین موجود در ایجویس ها می تواند مقادیر زیر باشد:

  • 0 یا نیکوتین صفر
  • 3 میلی گرم
  • 6 میلی گرم
  • 8 میلی گرم
  • 12 میلی گرم
  • 18 میلی گرم

اینکه میزان نیکوتین جویس چقدر باشد، بستگی به سلیقه و نیاز بدن شما دارد.

توضیحات تکمیلی

نیکوتین

, , ,

برند

رایپ ویپ

برند

رایپ ویپ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جوس رایپ ویپ تنباکو کارامل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Cart
Your cart is currently empty.
گزارش قیمت مناسب‌تر
جوس رایپ ویپ تنباکو کارامل